Tuki

Tukemme palvelee
arkisin 9-16
numerossa: 08 530 46 08

Usein kysyttyä

Rajaa aiheittain

  • Jos kauppiassopimus on jo valmiina, toimitus onnistuu jopa saman päivän aikana.
  • Jos sopimusta ei ole, toimitusaika on noin viikko. Kiireellisissä tapauksissa toimitusta voidaan nopeuttaa.
  • Asiakas maksaa palautuksen kustannukset, ellei toisin ole sovittu.
  • Tilauksen yhteydessä voit ostaa valmiiksi maksetun palautuslapun.
  • Voit myös palauttaa laitteen suoraan toimipisteeseemme
  • Varmista, ettei laitteessa ole lähettämättömiä tapahtumia.
  • Kuljetuksen aikana laitteen akku voi tyhjentyä, joten varmista ennen palautusta, että kaikki tapahtumat on lähetetty.
  • Pakkaa laite huolellisesti palautusta varten.
  • Huomaathan, että olet vastuussa laitteesta kunnes se on saapunut Kassapolarille, joten pakkaa se huolellisesti. Ota ehdottomasti talteen lähetystunnus.

Ensisijainen palautusosoite:

  • Postin automaatti, S-market Tuira
    Valtatie 28, 90504 Oulu (Kassojen vieressä)
  • Palautusosoite: Kassapolar Oy, Valtatie 45, 90500 Oulu
  • Puh.: 050 557 6201
  • Kyllä, kaikkien laitteiden käyttöön saa koulutuksen ja jatkuvan tuen.
  • Kyllä, kaikki laitteet testataan ja toimitetaan käyttövalmiina.
  • Sopimukset räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan.
  • Yhteydet toimitetaan Kassapolarin kautta, ellei toisin ole sovittu.
  • Kyllä, toimitamme koko Suomeen.
  • Jos laite lähetetään, se saadaan yleensä perille jo seuraavalle arkipäivälle.
  • Y-tunnus (kaupparekisteriin merkitty yritys).
  • Yrityksen pankkitili.
  • Kauppiassopimus, jonka kautta rahat tilitetään asiakkaalle.
  • Sopimuksen voi allekirjoittaa sähköisesti henkilö, jolla on yrityksen nimenkirjoitusoikeus.
  • Sammuta ja käynnistä laite uudelleen. Usein tämä ratkaisee ongelman.
  • Tarkista maksupäätteen näytön yläreunasta, näkyvätkö yhteyden kuvakkeet.
  • Käynnistä laite uudelleen.
  • Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Kassapolarin asiakastukeen.
  • Perusmaksupäätteen kuitti näyttää vain veloitetun summan.
  • Tarjoamme myös maksupäätteitä, joissa on kassatoiminto (esim. mandoMobiili). Niillä voidaan tulostaa ALV-kuitit tuotteineen ja hoitaa korttimaksut.
  • Kyllä, lisäämme asiakkaan pyytämät tuotteet ja tiedot valmiiksi.
  • Koulutamme myös asiakkaita itse lisäämään ja muokkaamaan tuotteita.
  • Asiakastuki on aina ensisijaisesti Kassapolarilla

Jätä viesti asiakaspalveluun